Gyakran ismételt kérdések

Ismerd meg a HelloPay és a SimplePay megoldásait!

A teljeskörű tájékozódás érdekében kérjük, látogasson el a honlapunkra, ahol a szolgáltatások mellett a Gyakran Ismételt Kérdések blokkban megtalálja a Partnereink által legtöbbször keresett kérdésekre adott válaszainkat.

Mind online fizetésre, mind fizikai bankkártya elfogadásra kínálunk megoldást. Amennyiben webáruházba szeretne online bankkártyás fizetést, a SimplePay – Online fizetés szolgáltatást válassza, ha viszont fizikai üzletben a vásárló jelenlétében történő fizetési lehetőséget szeretne, több lehetőség közül is választhat: SimplePay – POS-terminál illetve a SimplePay – Telefonos POS szolgáltatásunk is megfelelő lehet számára.

A SimplePay fizetési szolgáltatásaival számos fizetési megoldás elérhető, köztük a hagyományos vagy mentett kártyás fizetés, valamint az azonnali utalásra épülő Qvik – azonnali fizetés, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos tranzakciókat QR-kód, link, NFC vagy fizetési kérelem segítségével. Bekötésük már akár saját fejlesztés nélkül megoldható, így néhány kattintással aktiválhatók. Összetettebb integráció, saját egyedi fejlesztés esetén biztosítunk műszaki támogatást.

További részletekért kérjük látogasson el honlapunkra, ahol az egyes termékeink aloldalain részletesen bemutatjuk szolgáltatásportfóliónkat.

Hogyan tudom elindítani a szerződéskötést?

A szerződéskötési folyamatot a simplepay.hu oldalán tudja elindítani.

Javasoljuk részletesen elolvasni a regisztrációs segédletet is, melyet itt talál.

A teljeskörű tájékozódás érdekében kérjük, látogasson el a honlapunkra!

A HelloPay vendéglátó és rendezvény területen​ innovatív digitális fizetési megoldásaival Magyarország egyik meghatározó​ szereplőjeként vált ismertté. Egyedülálló vendéglátóipari tapasztalatainknak és folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően jelen vagyunk minden olyan ponton, ahol ügyfeleinkre optimalizált, transzparens és előre mutató készpénzmentes fizetési megoldásokra van szükség, mint például borrravalós bankkártyás fizetés, WeChatPay. Olyan világot képzeltünk el, ahol integrált és innovatív megoldásaink segítségével partnereink kényelmesen élvezhetik a digitális fizetési szolgáltatások előnyeit.​

A rendszerüzenetben megküldött hivatkozásra kattintva átirányítjuk Önt egy weboldalra, ahol el tudja indítani az elektronikus úton történő átszerződési folyamatot. Ha már OTP-s ügyfél, adószáma megadása után a rendszer felismeri, hogy MCC kódja alapján érdekelt lehet-e borravalós szolgáltatásokban. A regisztrációt követően kiválaszthatja, hogy pontosan mire kér ajánlatot. A háromoldalú szerződés a Kereskedő, az OTP Mobil és a HelloPay között fog létrejönni. Az ajánlat nem változik, csak kiegészül további szolgáltatások igénybevételének lehetőségével (pl.: bankkártyás borravaló elfogadás). A szolgáltatások aktiválása miatt a HelloPay kollégái keresni fogják Önt a szerződés hatályba lépését követően.

Az új, háromoldalú szerződés megkötésével a rendszer automatikusan elindítja az OTP Bankos szerződésének felmondását.

A szerződés bővítéséhez (pl.: borravalóról direkt borravalóra átállás, WeChatPay elfogadás) technikai kérdések tisztázására lesz szükség (pl.: használ-e pincérrendszert, ha igen, melyiket), melyhez vegye fel a kapcsolatot a dedikált kapcsolattartójával vagy igényét jelezze a sales@hellopay.hu e-mail címen.

Szolgáltatásunk bankfüggetlen, a kifizetéseket bármely hazai banknál vezetett számlára kérheti. A HelloPay nem minősül pénzintézetnek, így számlanyitásra nincs lehetőség.

Az írásos bejelentést legalább 8 nappal a szüneteltetés előtt írásban kell megtenni a szerződésben szereplő kapcsolattartási adatoknak megfelelően, majd a kereskedőnél lévő terminálokat le kell szerelni és visszaadni a szüneteltetés idejére.

A szerződés és az ÁSZF nem zárja ki, hogy más szolgáltatóval is együtt dolgozzon a kereskedő.

Nincs forgalom elvárás, használhatják időszakosan is a szolgáltatást. Az eszközök leadhatók a passzív időszakra, így szüneteltetési státuszba kerülnek. Leadáskor a tervezett nyitási időpont egyeztetése szükséges.

A háromoldalú szerződésben a jutalék mértéke és a terminál bérleti díj változatlan marad, ezt a szerződés tartalmazza részletesen. A folyamatos support szolgáltatás ingyenes.

A bankkártya elfogadása során nem összevont árazás esetén tranzakciónkként bankközi jutalék, rendszerdíj és kereskedői díj kerül felszámításra. Ezek konkrét mértéke az előzetes egyeztetés során megadott adatok alapján kerül meghatározásra és az ajánlat tartalmazza a részleteket.

Az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa kártyaalapú fizetési műveletekről szóló 2015/751 számú rendeletnek megfelelően a tranzakciós jutalék 3 tételből tevődik össze:

  • Kereskedői díj – személyre szabott ajánlatban küldjük meg, a regisztráció során megadott adatok alapján.
  • Rendszerdíj – ez függ a bankkártya típustól, hogy belföldi vagy külföldi, betéti- vagy hitelkártyáról van szó, hogy Mastercard vagy Visa, hogy lakossági- vagy vállalati kártya.

Ezek összes kombinációja megtalálható az OTP Bank mindenkori hirdetményében a kártyaelfogadói díjakról: https://www.otpbank.hu/portal/hu/Kartyaelfogadas

  • Bankközi jutalék – Ennek mértéke kártyatársaságonként és kártyatípusonként is eltérő. A mindenkori aktuális mértékét a kártyatársaságok a honlapjaikon közlik. A hirdetményeik elérési linkjét ajánlatunkban csatoljuk.

A kereskedelmi ajánlatban feltüntetünk minden költséget, egyéb költséggel nem kell számolni.

Borravalós szolgáltatás esetén a borravalóra vetített egyéb szolgáltatási díj kerül felszámításra.

Probléma esetén Ügyfélszolgálatunk folyamatosan rendelkezésére áll a

  • HelloPay Zrt. +36 30 824 8807 telefonszámon, az
  • OTP Mobil Kft. +36 1/20/30/70 3-666-611 telefonszámon.

A bejelentés során kérjük, lehetőleg minél részletesebb információkat adjon meg a gyorsabb ügyintézés érdekében: a hibajelenség, esemény körülményeinek pontos leírása.

Erre nincs lehetőség, sőt, szigorúan tilos! Kártyatársasági előírásoknak megfelelően, biztonsági okokból a kereskedő birtokába nem kerülhet bankkártya adat. Bankkártya adatok kezelésére, tárolására kizárólag a megfelelő tanúsítványokkal rendelkező szolgáltató kap felhatalmazást.

A HelloPay Zrt. és az OTP Mobil Kft. POS-termináljait nem lehet megvásárolni, azokat csak bérelni lehet.

Kínálatunkban biztosan megtalálja az Önnek legmegfelelőbb típust:

  • Fixen telepített asztali terminál
  • Hordozható terminál

Alap esetben nincs szükség új terminálra. Amennyiben borravalót szeretne, kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot, és 1-3 munkanapon belül telepítjük a POS-terminált, előre egyeztett időpontban.

Futárral történő kiszállítás esetén a futár vállalkozó kapacitásától függően kerül szállításra az eszköz. A kiszállítás várható időpontjáról értesítést küldenek Önnek a szerződéskötés során megadott kapcsolattartói e-mail címre.

A felszámolt ÁFA nem függ az adott partner adómentességétől. A HelloPay Zrt. és az OTP Mobil Kft. szolgáltatása a tevékenység jellegéből fakadóan ÁFA köteles; a felszámolt ÁFA mértéke 27%, az ÁFA törvényben foglaltaknak megfelelően.

Napi elszámolás: Minden nap a kora reggeli órákban érkezik az elszámolás a szerződésben megadott e-mail címre. Ez tartalmazza az előző nap, a bank által éjfélig (23:59:59) jóváírt tranzakciókat, valamint az elszámolólapon tájékoztató jelleggel kimutatjuk a sikeres, de még nem jóváírt tranzakciók összegét. A HelloPay díjakkal csökkentett összegű utalás az elszámolás kiküldését követő első banki munkanapon történik.

Heti elszámolás: Minden szerdán a kora reggeli órákban érkezik az elszámolás a szerződésben megadott e-mail címre. Ez tartalmazza az előző elszámolás óta, a bank által kedd éjfélig (23:59:59) jóváírt tranzakciókat, valamint az elszámolólapon tájékoztató jelleggel kimutatjuk a sikeres, de még nem jóváírt tranzakciók összegét. A HelloPay díjakkal csökkentett összegű utalás az elszámolás kiküldésének napján történik. Amennyiben a szerda munkaszüneti nap, akkor a rá következő első banki munkanapon történik meg az utalás.

Az elszámolás gyakoriságának módosítása később is lehetséges, azonban ez a szerződés módosításával jár.

 

Nincs forgalmi elvárásunk kereskedőink felé.

Minden partnerünk elektronikusan hitelesített e-számlát állítunk ki.

Természetesen igen. A megadott elektronikus elérhetőség(ek)re megküldött elszámolás részletesen bemutatja, hogy miből áll össze az utalt összeg.

Természetesen van lehetőség számlaszám módosításra, ez nem igényel szerződésmódosítást. Az új számlaszámhoz bankszámlaszerződést vagy bankszámlakivonatot szükséges küldeni, ami igazolja, hogy az adott számlaszám a leszerződött kereskedőhöz tartozik. A módosítás elvégzésével kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az adott szolgáltatást nyújtó

legkésőbb az elszámolás napját megelőző munkanapon. Az ennél később érkező igényeket csak a következő elszámoláskor tudjuk figyelembe venni.

Cégünk a tranzakciók ellenértékét csak Magyarországon bejegyzett banknál vezetett magyar belföldi számlaszámra tudja utalni.

Ez egy olyan platform, amely lehetőséget biztosít a partnerek számára, hogy egyszerűen és hatékonyan regisztrálhassák az új, borravalóra jogosult személyeket. A rendszer célja, hogy megkönnyítse és átláthatóvá tegye a borravalók kezelését, biztosítva, hogy minden jogosult munkatárs megfelelően legyen nyilvántartva.

A https://waiter.hellopay.hu weboldalon keresztül, a kapcsolattartójával egyeztetett e-mail címmel és regisztrációkor megadott jelszóval.

A regisztrációkor megadott e-mail címre jelszóemlékeztetőt tud kérni. Amennyiben ezt követően is sikertelen a belépés, kollégáink tudnak segítséget nyújtani az info@hellopay.hu e-mail címen.

Nem, az ÁSZF értelmében a pincérek hozzáadása és törlése a kereskedő felelőssége.

A szükséges beállításokat a HelloPay support kollégái segítenek megtenni. Ehhez hívja a +36 30 824 8807 ügyfélszolgálati telefonszámot.

A SZÉP kártya elfogadási szerződést kizárólag a kereskedő kötheti meg közvetlenül az általa választott pénzintézettel. Javasoljuk, hogy keresse fel a szolgáltatók egyikét (OTP, K&H, MBH) a weboldalukon megadott elérhetőségeken.

Amennyiben már rendelkezik SZÉP kártya elfogadással, úgy igényük leadását követően munkatársaink e-mail formájában megküldik az arra kijelölt kapcsolattartó részére a bejelentéshez szükséges terminál azonosítókat.

Igen, az ajánlatkérés során lehetőség van pincérrendszer integrációra vonatkozó igényt megadni. Ebben az esetben a kollégánk összeköti Önt stratégiai partnereinkkel a részletek egyeztetése céljából.